Este un echipament de instruire auto pentru predarea și insusirea tehnologiei auto.
• Sistem complet funcțional
• Diagnosticare prin priză de diagnosticare OBD cu 16 poli
• Contacte deschise pentru componentele și circuitele sistemului de măsurare
• Simulări de coduri de eroare
Common Rail cu sistem de control al motorului Bosch EDC 15C3-4.1 este instalat într-un cadru mobil din aluminiu. Acest simulator de instruire este special conceput pentru a ajuta studenții tehnici să înțeleagă sistemul de injecție diesel Common Rail.
Se bazează pe componentele OEM ale Renault. Sistemul integrat de control al motorului Bosch EDC 15 arată diferitele moduri de funcționare ale sistemului de injecție directă de combustibil. Simulatorul de instruire Common Rail este un instrument educațional excelent care permite studenților să învețe structura sistemului de control al motorului, să studieze componentele și modurile de funcționare ale acestuia, să efectueze diverse măsurători, teste și alte proceduri de diagnosticare. Pentru educația și formarea tehnică și profesională auto.
Sistem integrat de control al motorului cu injecție directă Common Rail diesel
Standul este format din două părți: una este concepută pentru a demonstra funcționarea pompei de înaltă presiune și a injectoarelor, cealaltă – pentru a demonstra sistemul electronic de management al motorului; Ambele părți sunt interconectate electric și funcționează ca un singur sistem.
Monitorizarea funcționării sistemului de alimentare cu combustibil de înaltă presiune, a cantității de combustibil injectat, a cantității de combustibil scurs înapoi, a calității modelului de pulverizare
Reglarea manuală a turației arborelui cotit al motorului
Simulatoarele integrate permit modificarea parametrilor senzorului de temperatură a motorului
Simulatoarele integrate permit modificarea parametrilor senzorului de presiune a aerului de admisie
Schema de conexiuni electrice cu jumperi de tip banana incorporate pentru masuratori si simulare a codurilor de eroare ale sistemului
Voltmetrul TFT integrat afișează tensiunea componentei sistemului electronic:
– APPS1 Transmițătorul de poziție a pedalei de accelerație I
– APPS2 Transmitorul de poziție a pedalei de accelerație II
– ACT Senzor de temperatură de încărcare a aerului
– MAF Aer – debitmetru masic
– FPS Senzor de înaltă presiune a combustibilului
– MAP Senzor de presiune în galeria de admisie
– EGR potențiometru de recirculare a gazelor de eșapament
– CTS Senzor temperatură lichid de răcire motor
– FTS Senzor temperatură combustibil
Parametrii sistemului sunt măsurați prin conectarea la conectorul banană.
Capacitatea de a măsura parametrii de semnal electric ai fiecărei componente ale sistemului (cum ar fi senzorul sau actuatorul)
Diagnosticarea unității de control
Diagnosticarea prin OBD 16 – conector de diagnosticare a pinii
Identificarea unității de control electronice (ECU)
Citirea/ștergerea codurilor de eroare
Afișarea parametrilor sistemului de operare (date live)
Activarea actuatoarelor (depinde de unitatea de control)
Codificarea/configurarea unității de control
Standul are o structură închisă – cablarea interioară nu este vizibilă
Alimentare: 220/12 V
Dimensiuni aprox.: (HxLxL)
– Partea electronică (placă) 1820 x 1360 x 500 mm
– Partea mecanică (cărucior) 1500 x 800 x 500 mm
Greutate neta aprox.: 135 Kg
Fabricat si certificat CE UE
Consola de examinare pentru 10 simulări ascunse de defecțiuni
Osciloscop auto
Instrument de scanare de diagnosticare OBD
Echipamentul de instruire auto este un instrument excelent pentru profesorii și tehnicienii profesioniști, care ajută la explicarea studenților la subiecte tehnice cum funcționează procesele din sistemul de control al motorului diesel CR/EDC 15 și tehnologia acestuia.
Număr de comandă: MSCR 1
Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.
Recenzii
Nu există recenzii până acum.