Industria auto sistem control motor Bosch Motronic Med MSFSI1

PESTE 100 DE FURNIZORI TRANSPORT GRATUIT ECONOMISITI TIMP

Industria auto sistem control motor Bosch Motronic Med MSFSI1

Request Quote

Categorie:

Industria auto sistem control motor Bosch Motronic Med MSFSI1

Industria auto sistem control motor Bosch Motronic Med MSFSI1 proiectat și produs de echipa Autoedu este un echipament de instruire pentru predarea și instruirea tehnologiei auto. Vă rugăm să ne contactați dacă sunteți interesat de Sistemul de control al motorului BOSCH MOTRONIC MED 7.5.10 (FSI) Trainer educațional MSFSI1 AutoEDU

Descriere

• Sistem complet funcțional
• Diagnosticare prin priză de diagnosticare OBD cu 16 poli
• Contacte deschise pentru măsurarea componentelor și circuitelor sistemului
• Simulări de coduri de eroare

Sistemul de control al motorului complet funcțional este instalat într-un cadru mobil din aluminiu. Acest antrenor este special conceput pentru a ajuta studenții tehnici să înțeleagă sistemul de injecție directă cu benzină (FSI) MOTRONIC MED 7.5.10. Tabloul de instruire educațional se bazează pe componente OEM Audi/VW. Sistemul integrat de control al motorului arată diferitele moduri de funcționare ale sistemului de injecție directă/aprindere.

Simulatorul de placa de formare este un instrument educațional excelent care permite studenților să învețe structura sistemului de control al motorului, să studieze componentele și modurile de funcționare ale acestuia, să efectueze diverse măsurători, teste și alte proceduri de diagnosticare. Pentru educația și formarea tehnică și profesională auto.

SPECIFICAȚII TEHNICE ȘI FUNCȚII

Sistem integrat de control al motorului cu injecție directă de benzină (FSI);
Monitorizarea funcționării sistemului de alimentare cu combustibil, a cantității de combustibil injectat, a calității modelului de pulverizare, a presiunii scăzute a combustibilului la pompa de combustibil;
Pompa de combustibil de joasă presiune este încorporată într-un rezervor transparent care permite vizualizarea funcționării acesteia;

Simulatorul de debit de aer reglabil demonstrează funcția debitmetrului de masă – aer și a senzorului de temperatură a aerului;
Procesul de lucru vizibil al bujiilor;
Acces facil la măsurătorile de înaltă tensiune;
Reglarea manuală a turației arborelui cotit al motorului;
Simulatoarele integrate permit modificări ale parametrilor fiecărei componente ale sistemului:

  • Simularea semnalului sondei lambda;
  • Simularea temperaturii de funcționare a motorului;
  • simularea parametrilor senzorului NOx;
  • Simulare senzor temperatură gaz de eșapament;
  • Simulare senzor presiune galerie de admisie;

Tabloul de antrenament are o schemă electrică completă a sistemului de injecție directă a benzinei (FSI);
Schema de cablare electrica cu jumperi banana incorporati pentru masuratori si simulare a codurilor de eroare ale sistemului;
Abilitatea de a monitoriza schimbarea modului de funcționare al fiecărei componente ale sistemului;
Abilitatea de a simula mai mult de 20 de defecțiuni ale sistemului prin deconectarea jumperilor de la mufa banană;
Voltmetrul TFT integrat afișează tensiunea componentei sistemului electronic:

  • G212 Potențiometru de recirculare a gazelor de eșapament;
  • G70 Debitmetru aer-masă;
  • G185 Transmițătorul poziției pedalei de accelerație I;
  • G79 Transmițătorul poziției pedalei de accelerație II;
  • G336 Potențiometru clapeta galeriei de admisie;
  • G247 Senzor presiune combustibil;
  • G187 Potențiometrul supapei de accelerație I;
  • G188 Potențiometrul supapei de accelerație II;
  • G71 Senzor presiune galeria de admisie;
  • G62 Senzor de temperatură de funcționare a motorului;
  • G83 Senzor temperatură lichid de răcire;
  • G235 Senzor temperatură gaz de eșapament;
  • Reglarea clapetei galeriei de admisie ( este necesara pompa de vid; optional );

Diagnosticare si masurare

OSCILOSCOP/MULTIMETRU

Parametrii sistemului sunt măsurați prin conectarea la conectorul banană;
Abilitatea de a măsura parametrii de semnal electric ai fiecărei componente ale sistemului (cum ar fi senzorul sau actuatorul);
Abilitatea de a măsura circuitul de înaltă tensiune al sistemului de aprindere;

DIAGNOSTICAREA UNITATII DE CONTROL

Diagnosticare prin OBD 16 – conector de diagnosticare pini
Identificarea unității de control electronice (ECU)
Citirea/ștergerea codurilor de eroare
Afișarea parametrilor sistemului de operare (date live)
Activarea actuatoarelor (depinde de unitatea de control)
Adaptarea supapei de accelerație
Codificarea/configurarea unității de control

Standul are o structură închisă – cablajul intern nu este vizibil
Alimentare: 220V
Dimensiuni aprox. (HxLxL): 1820x1360x500 mm
Greutate netă aprox.: 105 Kg
Fabricat în UE
Certificat CE

ACCESORII OPTIONALE

Consolă de examinare pentru 10 simulări de defecțiuni ascunse
Pompă de vid/presiune
Osciloscop auto
Instrument de scanare de diagnosticare OBD

Echipamentul de instruire auto este un instrument excelent pentru profesorii și tehnicienii profesioniști care ajută la explicarea studenților la subiecte tehnice cum procesele din Sistemul de control al motorului BOSCH MOTRONIC MED 7.5.10 (FSI) operează și tehnologia acesteia.

https://www.automotivetrainingequipment.com/products/engine-control-system-bosch-motronic-med-7-5-10-fsi-educational-trainer?_pos=1&_sid=8e12f072d&_ss=r

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Fii primul care adaugi o recenzie la „Industria auto sistem control motor Bosch Motronic Med MSFSI1”

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.