Industria auto sistem control motor Bosch Motronic Med MSFSI1 proiectat și produs de echipa Autoedu este un echipament de instruire pentru predarea și instruirea tehnologiei auto. Vă rugăm să ne contactați dacă sunteți interesat de Sistemul de control al motorului BOSCH MOTRONIC MED 7.5.10 (FSI) Trainer educațional MSFSI1 AutoEDU
• Sistem complet funcțional
• Diagnosticare prin priză de diagnosticare OBD cu 16 poli
• Contacte deschise pentru măsurarea componentelor și circuitelor sistemului
• Simulări de coduri de eroare
Sistemul de control al motorului complet funcțional este instalat într-un cadru mobil din aluminiu. Acest antrenor este special conceput pentru a ajuta studenții tehnici să înțeleagă sistemul de injecție directă cu benzină (FSI) MOTRONIC MED 7.5.10. Tabloul de instruire educațional se bazează pe componente OEM Audi/VW. Sistemul integrat de control al motorului arată diferitele moduri de funcționare ale sistemului de injecție directă/aprindere.
Simulatorul de placa de formare este un instrument educațional excelent care permite studenților să învețe structura sistemului de control al motorului, să studieze componentele și modurile de funcționare ale acestuia, să efectueze diverse măsurători, teste și alte proceduri de diagnosticare. Pentru educația și formarea tehnică și profesională auto.
Sistem integrat de control al motorului cu injecție directă de benzină (FSI);
Monitorizarea funcționării sistemului de alimentare cu combustibil, a cantității de combustibil injectat, a calității modelului de pulverizare, a presiunii scăzute a combustibilului la pompa de combustibil;
Pompa de combustibil de joasă presiune este încorporată într-un rezervor transparent care permite vizualizarea funcționării acesteia;
Simulatorul de debit de aer reglabil demonstrează funcția debitmetrului de masă – aer și a senzorului de temperatură a aerului;
Procesul de lucru vizibil al bujiilor;
Acces facil la măsurătorile de înaltă tensiune;
Reglarea manuală a turației arborelui cotit al motorului;
Simulatoarele integrate permit modificări ale parametrilor fiecărei componente ale sistemului:
Tabloul de antrenament are o schemă electrică completă a sistemului de injecție directă a benzinei (FSI);
Schema de cablare electrica cu jumperi banana incorporati pentru masuratori si simulare a codurilor de eroare ale sistemului;
Abilitatea de a monitoriza schimbarea modului de funcționare al fiecărei componente ale sistemului;
Abilitatea de a simula mai mult de 20 de defecțiuni ale sistemului prin deconectarea jumperilor de la mufa banană;
Voltmetrul TFT integrat afișează tensiunea componentei sistemului electronic:
Parametrii sistemului sunt măsurați prin conectarea la conectorul banană;
Abilitatea de a măsura parametrii de semnal electric ai fiecărei componente ale sistemului (cum ar fi senzorul sau actuatorul);
Abilitatea de a măsura circuitul de înaltă tensiune al sistemului de aprindere;
Diagnosticare prin OBD 16 – conector de diagnosticare pini
Identificarea unității de control electronice (ECU)
Citirea/ștergerea codurilor de eroare
Afișarea parametrilor sistemului de operare (date live)
Activarea actuatoarelor (depinde de unitatea de control)
Adaptarea supapei de accelerație
Codificarea/configurarea unității de control
Standul are o structură închisă – cablajul intern nu este vizibil
Alimentare: 220V
Dimensiuni aprox. (HxLxL): 1820x1360x500 mm
Greutate netă aprox.: 105 Kg
Fabricat în UE
Certificat CE
Consolă de examinare pentru 10 simulări de defecțiuni ascunse
Pompă de vid/presiune
Osciloscop auto
Instrument de scanare de diagnosticare OBD
Echipamentul de instruire auto este un instrument excelent pentru profesorii și tehnicienii profesioniști care ajută la explicarea studenților la subiecte tehnice cum procesele din Sistemul de control al motorului BOSCH MOTRONIC MED 7.5.10 (FSI) operează și tehnologia acesteia.
Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.
Recenzii
Nu există recenzii până acum.